Random Posts

סעיד מולאי - הג'ודוקא סעיד מולאי: "Love Israel People" - פספורטניוז

סעיד מולאי - הג'ודוקא סעיד מולאי: "Love Israel People" - פספורטניוז. שעות לאחר שזכה במדליית הכסף, שוחח היום (שלישי) הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי עם כתב חדשות 13 ואמר כי לא יכל להודיע על הזכייה למשפחתו באיראן איתה . האיראנים הושעו בשל פרשת סעיד מולאי, שכזכור קיבל הוראה להפסיד לפני הקרב בו . סעיד מולאי עם נחיתתו בישראל: סעיד מולאי אומר ''תודה'' בעברית. התקבלו 2 פירושים במילון לסעיד מולאי.

סעיד מולאי, בשבילנו אתה כבר אלוף! התקבלו 2 פירושים במילון לסעיד מולאי. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. סעיד מולאי עם נחיתתו בישראל: האיראנים הושעו בשל פרשת סעיד מולאי, שכזכור קיבל הוראה להפסיד לפני הקרב בו .

סעיד מולאי / ×' ו×"ו סעי×" ×ž×•×œ× ×™ קי×'ל × ×-× ...
סעיד מולאי / ×' ו×"ו סעי×" ×ž×•×œ× ×™ קי×'ל × ×-× ... from netanya.mynet.co.il
שעות לאחר שזכה במדליית הכסף, שוחח היום (שלישי) הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי עם כתב חדשות 13 ואמר כי לא יכל להודיע על הזכייה למשפחתו באיראן איתה . הג'ודוקא האיראני מדבר על היחס שקיבל מהשלטון האיראני לאחר שביקש להתחרות מול שגיא מוקי (sgi mki) והפחד שחש לחייו. התקבלו 2 פירושים במילון לסעיד מולאי. ''תודה לישראל על כל האנרגיה הטובה, המדליה הזאת מוקדשת גם לישראל'' סעיד מולאי עם נחיתתו בישראל: באליפות אסיה 2015 שנערכה בכווית סיטי, זכה מולאי במדליית ארד. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. האיראנים הושעו בשל פרשת סעיד מולאי, שכזכור קיבל הוראה להפסיד לפני הקרב בו .

איגוד הג'ודו העולמי הודיע היום (חמישי) על השעיית איראן לארבע שנים.

באליפות אסיה 2015 שנערכה בכווית סיטי, זכה מולאי במדליית ארד. הג'ודוקא האיראני מדבר על היחס שקיבל מהשלטון האיראני לאחר שביקש להתחרות מול שגיא מוקי (sgi mki) והפחד שחש לחייו. סעיד מולאי, בשבילנו אתה כבר אלוף! הג'ודוקא האיראני (עד 81 קג) שמייצג את מונגוליה היה קרוב לזכייה בזהב על אדמת ישראל אך הפסיד בגמר לבולטבאייב: איגוד הג'ודו העולמי הודיע היום (חמישי) על השעיית איראן לארבע שנים. שעות לאחר שזכה במדליית הכסף, שוחח היום (שלישי) הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי עם כתב חדשות 13 ואמר כי לא יכל להודיע על הזכייה למשפחתו באיראן איתה . סעיד מולאי אומר ''תודה'' בעברית. התקבלו 2 פירושים במילון לסעיד מולאי. ''תודה לישראל על כל האנרגיה הטובה, המדליה הזאת מוקדשת גם לישראל'' סעיד מולאי עם נחיתתו בישראל: הג'ודאי האיראני הגולה ישתתף בתחרות הגראנד סלאם בתל אביב, שם ייצג את מונגוליה. האיראנים הושעו בשל פרשת סעיד מולאי, שכזכור קיבל הוראה להפסיד לפני הקרב בו . ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים.

התקבלו 2 פירושים במילון לסעיד מולאי. הג'ודאי האיראני הגולה ישתתף בתחרות הגראנד סלאם בתל אביב, שם ייצג את מונגוליה. ''תודה לישראל על כל האנרגיה הטובה, המדליה הזאת מוקדשת גם לישראל'' ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. שעות לאחר שזכה במדליית הכסף, שוחח היום (שלישי) הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי עם כתב חדשות 13 ואמר כי לא יכל להודיע על הזכייה למשפחתו באיראן איתה .

דיווחים: הג'ודוקא האיראני מולאי מבקש מקלט מדיני מגרמניה
דיווחים: הג'ודוקא האיראני מולאי מבקש מקלט מדיני מגרמניה from ynet-images1.yit.co.il
הג'ודאי האיראני הגולה ישתתף בתחרות הגראנד סלאם בתל אביב, שם ייצג את מונגוליה. ''תודה לישראל על כל האנרגיה הטובה, המדליה הזאת מוקדשת גם לישראל'' התקבלו 2 פירושים במילון לסעיד מולאי. הג'ודוקא האיראני (עד 81 קג) שמייצג את מונגוליה היה קרוב לזכייה בזהב על אדמת ישראל אך הפסיד בגמר לבולטבאייב: האיראנים הושעו בשל פרשת סעיד מולאי, שכזכור קיבל הוראה להפסיד לפני הקרב בו . הג'ודוקא האיראני מדבר על היחס שקיבל מהשלטון האיראני לאחר שביקש להתחרות מול שגיא מוקי (sgi mki) והפחד שחש לחייו. סעיד מולאי עם נחיתתו בישראל: סעיד מולאי אומר ''תודה'' בעברית.

הג'ודוקא האיראני (עד 81 קג) שמייצג את מונגוליה היה קרוב לזכייה בזהב על אדמת ישראל אך הפסיד בגמר לבולטבאייב:

ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. סעיד מולאי עם נחיתתו בישראל: הג'ודוקא האיראני (עד 81 קג) שמייצג את מונגוליה היה קרוב לזכייה בזהב על אדמת ישראל אך הפסיד בגמר לבולטבאייב: באליפות אסיה 2015 שנערכה בכווית סיטי, זכה מולאי במדליית ארד. שעות לאחר שזכה במדליית הכסף, שוחח היום (שלישי) הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי עם כתב חדשות 13 ואמר כי לא יכל להודיע על הזכייה למשפחתו באיראן איתה . סעיד מולאי, בשבילנו אתה כבר אלוף! האיראנים הושעו בשל פרשת סעיד מולאי, שכזכור קיבל הוראה להפסיד לפני הקרב בו . איגוד הג'ודו העולמי הודיע היום (חמישי) על השעיית איראן לארבע שנים. סעיד מולאי אומר ''תודה'' בעברית. התקבלו 2 פירושים במילון לסעיד מולאי. הג'ודוקא האיראני מדבר על היחס שקיבל מהשלטון האיראני לאחר שביקש להתחרות מול שגיא מוקי (sgi mki) והפחד שחש לחייו. הג'ודאי האיראני הגולה ישתתף בתחרות הגראנד סלאם בתל אביב, שם ייצג את מונגוליה. ''תודה לישראל על כל האנרגיה הטובה, המדליה הזאת מוקדשת גם לישראל''

סעיד מולאי עם נחיתתו בישראל: ''תודה לישראל על כל האנרגיה הטובה, המדליה הזאת מוקדשת גם לישראל'' הג'ודוקא האיראני (עד 81 קג) שמייצג את מונגוליה היה קרוב לזכייה בזהב על אדמת ישראל אך הפסיד בגמר לבולטבאייב: ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. האיראנים הושעו בשל פרשת סעיד מולאי, שכזכור קיבל הוראה להפסיד לפני הקרב בו .

‫מהבריחה מאיראן ועד הזכייה במדליה: ריאיון בלעדי עם סעיד ...
‫מהבריחה מאיראן ועד הזכייה במדליה: ריאיון בלעדי עם סעיד ... from media.reshet.tv
הג'ודוקא האיראני (עד 81 קג) שמייצג את מונגוליה היה קרוב לזכייה בזהב על אדמת ישראל אך הפסיד בגמר לבולטבאייב: האיראנים הושעו בשל פרשת סעיד מולאי, שכזכור קיבל הוראה להפסיד לפני הקרב בו . שעות לאחר שזכה במדליית הכסף, שוחח היום (שלישי) הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי עם כתב חדשות 13 ואמר כי לא יכל להודיע על הזכייה למשפחתו באיראן איתה . סעיד מולאי, בשבילנו אתה כבר אלוף! באליפות אסיה 2015 שנערכה בכווית סיטי, זכה מולאי במדליית ארד. ''תודה לישראל על כל האנרגיה הטובה, המדליה הזאת מוקדשת גם לישראל'' הג'ודאי האיראני הגולה ישתתף בתחרות הגראנד סלאם בתל אביב, שם ייצג את מונגוליה. סעיד מולאי אומר ''תודה'' בעברית.

סעיד מולאי עם נחיתתו בישראל:

איגוד הג'ודו העולמי הודיע היום (חמישי) על השעיית איראן לארבע שנים. סעיד מולאי עם נחיתתו בישראל: התקבלו 2 פירושים במילון לסעיד מולאי. הג'ודאי האיראני הגולה ישתתף בתחרות הגראנד סלאם בתל אביב, שם ייצג את מונגוליה. סעיד מולאי אומר ''תודה'' בעברית. ''תודה לישראל על כל האנרגיה הטובה, המדליה הזאת מוקדשת גם לישראל'' ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. הג'ודוקא האיראני מדבר על היחס שקיבל מהשלטון האיראני לאחר שביקש להתחרות מול שגיא מוקי (sgi mki) והפחד שחש לחייו. שעות לאחר שזכה במדליית הכסף, שוחח היום (שלישי) הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי עם כתב חדשות 13 ואמר כי לא יכל להודיע על הזכייה למשפחתו באיראן איתה . סעיד מולאי, בשבילנו אתה כבר אלוף! הג'ודוקא האיראני (עד 81 קג) שמייצג את מונגוליה היה קרוב לזכייה בזהב על אדמת ישראל אך הפסיד בגמר לבולטבאייב: האיראנים הושעו בשל פרשת סעיד מולאי, שכזכור קיבל הוראה להפסיד לפני הקרב בו . באליפות אסיה 2015 שנערכה בכווית סיטי, זכה מולאי במדליית ארד.

Related Posts

There is no other posts in this category.
Subscribe Our Newsletter